that is the only word I know

Titut. Tjoho. Tjeeeenna. Jag är på så fruktansvärt dåligt humör idag att jag bara skrattar åt allting. Har verkligen sneat livet. Workshop imorgon, blev ju inte alls som jag tänkt mig osv men så blir det ju ändå aldrig så blev ju inte direkt förvånad.
 
Förutom att allt inte går som jag vill så går rehabiliteringen faktiskt sjukt bra nu. Jag cyklade intensivt 10 minuter och sprang 8 minuter på löpbandet hos sjukgymnasten igår, fattar ni frihetskänslan eller? Jag hade kunnat springa såna 8 minuter x 1000 men det gjorde ont mot slutet, tyvärr. Började springa för kanske 2 veckor sedan och har gått från 2 minuter till 8 nu. Satsar på 10-15 minuter nästa gång beroende på om det gör ont eller inte. Är så taggad på att träna stenhårt och börja så smått med basketen snart men samtidigt pregar jag i mig så oproteinrik mat, aldrig någon lagad mat hemma längre och jag kan själv aldrig laga heller för det finns inget i kylskåpet att laga. Bra där. Känner hur bullmagen bara växer och det får mig att må så dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0