that was just the weirdest dream ever

http://hd.se/helsingborg/2013/01/30/16-matforgiftade-pa/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
... Mezo kanske ska stänga ner. Så synd för jag gillar verkligen mitt lilla mezo men jag har faktiskt själv blivit väldigt dålig i magen efter att ha ätit där (eller vet ju inte om det är därifrån) men har fortfarande problem.. Tråkigt att det ska bli så. Men det är ju samtidigt jävligt konstigt att dem inte blivit stämda förr, för jag vet att detta hänt innan och dessutom tar dem bara kontanter i betalning, kan det va något..? 
 
Jojjo, Bells och Jag i skolan för ett tag sen. Sjukt retard, but that's why you actually make it trough the day.
Övar in tal nu, har gruppredovisning imorgon på 15 minuter, om yoga. Jag vet inte riktigt varför men för varje gång jag ställer mig där uppe så blir jag bra mer och mer nervös. Borde ju för k*kens h*lvete vara tvärtom. Oj grov i mun. Man ska försöka göra det bra imorgon, så att jag kan få vara lite stolt över mig själv för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0