then we have to start over..

..or just continue where we stoped.
jag kan inte förstå att det snart är ett aldeles nytt år. Och varför gör det ont att tänka så? Det är som om nästa år är början på något helt, helt nytt, och man måste släppa allt annat som varit. Men jag har så himla svårt för att glömma, det är så bara. jag är inte den som kan låtsas att saker inte hänt. okej, allt ska man inte glömma. upplevelserna är något man långt kommer minnas. alltid, alltid.
Jag kan dock inte säga 2009 har varit ett bra år, men jag vill tacka alla som gjort min höst/vinter till något underbart och minnesvärt.

Borde dra mig till sängs nu hehe. om jag ska kunna vakna tidigt imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0