can't keep it much longer

Jobbat hela dagen idag. Blir så trött på snobbiga människor, för de kan vara så jäkla snåla. Jaja, sista jobbdagen på söndag, fan vad skönt. Sen äntligen lite "lov" efter att ha jobbat i princip hela sommaren! En hel del pengar jag fått ihop faktiskt. Stör mig bara enormt på att vi 16åringar som gör minst lika bra jobb som en 18åring ska få så jäkla dålig lön i timmen. Vi hade ju inte behövt samma lön, men det behöver ju inte vara värsta skillnaden heller för den delen.
Imorgon jobbar jag en liten stund på förmiddagen sen ska jag dra in till älskling. Ska även kolla lite på escilscupen.. Har själv varit med där en gång och saknar det riktigt mycket faktiskt. Och förra året missade jag det pågrund av en jäkla knäskada. Korsbandet.. Men nu har jag äntligen kommit igång med fotbollen igen och säsongen har börjat tidigt i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0