i can't live without you


här sitter visst jag och dricker o'boy som är så jäkla gott. I totaly love it. Kan faktiskt till och med käka det rått, fast det var en hemlighet mellan mig och er.
Idag har jag paddlat kanot med alla ettor+tvåor. Verkligen jätte skoj när man har motving exakt hela vägen och är sisådär nära på att börja dö när man redan paddlat 2-3 timmar och vet att det är ca 45 minuter kvar. men yes! Vi kom fram iaf, jag är oskadd. Och det är ju rätt bra ändå. Imorgon börjar dem riktigsa lektionerna..

Just nu fick jag jätte lust att göra ny design så kanske ska fixa lite på det sen måste jag verkligen ta tag i mitt rum som just nu är 11e världskriget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0