she's dreaming about heaven

så rätt, alla är och åker skidor idag med skolan. själv åkte man inte med och slutade tolv sen, himla chill!

jag älskar ..
Vårkollektionen denna "ljuvliga" vår - kollade lite i "femina" himla fina kläder..
Michael podstawski - därför att vi har 8 månader idag. pussssss!
inte bitterfittor - dom tror att dom är så äcklig jävla bra
inte snön - och längtar förjävla mycket efter den varma solen!

För övrigt gör jag inte ett skit just nu men hittade en himla gullig text innan idag ..
skulle städa igenom mina lådor lite, så hittade jag massor av sånna dikter som jag alltid skrev förr.
och denna var så sjukt gullig..

♥ She's crying herself to sleep
slowly she's starting to dream,
about a beautiful light place.
At this place problems is unthinkable.
Nothing is bad here,
and you can trust everyone,
they also take care of you.
And here you can never feel better,
everyone are really like angels.
I think..
she's dreaming about heaven.


Kommentarer
Postat av: Micke

grattis till oss älskling! ;$ jag älskar dig mest! ;$<333

2010-02-10 @ 15:57:36
Postat av: Hanna Rosén

Jävlar vad fin dikt!

Och grattis på er gumman ;*

2010-02-10 @ 19:48:56
URL: http://hrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0