du stal mitt hjärta

godmorgon, verkligen godmorgon denna lördagsmorgon halv åtta! :o
Är hos michael, och han ska visst ha träning nu klockan åtta, helt sick, och det är typ -10 ute! Men han har redan stuckit faktiskt. så för mig blir det ett snabbt inlägg, så ska jag ta bussen hemåt snart!
Det blir en liten jobbig dag idag för mig heheh, ska hjälpa mor att städa en massa, fyrtio-års fest för min låtsas pappa, wiho! jag vill jätte gärna leva ett bra tag till ... ?!

Ska försöka få in något roligt inlägg när jag kommer hem! & låten har jag ju lovat ska komma upp :D
men börjar bli osäker på om jag verkligen ska lägga upp den. ni får inte förvänta er ngt bra! jag är ingen sångare precis, men det går ju att lyssna haha! & plus att jag får väl bjuda lite på mig själv =)

Kommentarer
Postat av: L i n n [S A I K]

Sluta nu Rebecka lilla, du sjunger jättefint!

2010-01-30 @ 13:53:46
URL: http://saik.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Du SKA lägga ut den!

2010-01-30 @ 18:30:27
URL: http://hrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0