future is your choice


från vä. Hanna, Annaa, My, Emelie, Magda, och lill jag(rebecka).
Inte mitt fel att jag saknar sommaren, men den här bilden ser ju bara så förbaskat härlig ut!
& dessutom är det värsta snöovädret ute. Snön som precis höll på att försvinna, men icke sa nicke. MER SNÖ sa nicke.

Sitter i alla fall hos min kära far just nu, precis spelat wii med lillebror hehe. grymt.
väntar på att michael ska bli färdig, helst idag. (hehe). Sen ska vi dra till bogart's och köpa godis och hyra en mysig film, så ska vi gotta oss hemma hos han och myspysa, medans snön kan falla hur mycket den vill, stör dock inte mig när jag har det så mycket trevligare inomhus! ha!
Fast jag har riktigt mycket lust till att dra ut en sväng och köra pulka, hade varit fett! haha.

men vi ses väl senare underbara läsare. älska, läs & sprid vidare hihi. kyss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

den bilden är mysigt!

2010-01-27 @ 21:28:49
URL: http://hrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0