alla har rätt att tycka

Haha rätt kul att se hur min statistik sjunker för varje dag, kan ju bero på att jag uppdaterar så ofta ;)
Jag har alltid varit dålig på att hålla mig till saker, alltid. Ett rätt stort minus faktiskt. Jag typ börjar på något och håller mig till det typ en vecka sen orkar jag inte mer. Till exempel att jag bestämt mig för att börja träna, ja och sen går deet ju skit bra med det. hehe. Samma typ med bloggandet, men det är ju inte kul alltid. Fast måste faktiskt skärpa mig.
Och nu fick jag värsta rycket att jag vill göra om min blogg IGEN, döda mig. Får inte göra om den haha. Fast jag får byta till min gamla men det vill jag inte. ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0