i love to like it

Hemma från en dag i malmö med mamsen hihi. Köpt ny mobil, helt överlycklig! & en ny klocka, väska, smycken och några plagg. Det tjänar faktiskt till att sommarjobba ibland.. Känns så jävla bra haha. Så nu laddas min mobil förfullt och jag håller på att ladda ner ny och fräsch musik för att sedan lägga över. helt ok. Sen måste jag inom guldfynd och fixa min stackars nya lilla klocka, den är tyvärr lite för stor för mig så kan inte använda den ännu, poor me.
Haha och när vi skulle hem från malmö gick bilen typ sönder eller något så vi körde till verkstaden för att lämna in den där och vi fick värsta coola hyrbilen. haha.. rätt soft ändå.
förslag på bra låtar uppskattas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0