när man nöjer sig över det lilla man har

Kom hem från skolan vid tio, jävligt soft! Så smörjde in mina små ben med brun-utan-sol och precis fixat färdigt mina naglar, och det bästa av allt, jag taggar kvällen hihi. Ska snart duscha håret och sånt smått och gott sen in till stan köpa några grejer och sen kolla VM öppningsmatch med älskling hehe!

för övrigt så håller jag på och kräkas av ngn jävla doft från toaletten haha! Fick lust att ta slut på sån grej man trycker på så kommer det ut en doft, så tryckte typ tjugo gånger innan jag rusa ut ur toaletten och smällde igen dörren så äckligt det luktade haha!
Sen ännu bättre, så skulle jag gå upp för att kolla kläder till idag så tänkte jag att "jag öppnar toadörren så att det kan vädra medans jag är där uppe" och jo nog vädrade det. DET DOFTAR STINKER I HELA HUSET.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha härligt!

2010-06-11 @ 11:53:40
URL: http://hrosen.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sov sött

2010-06-14 @ 00:53:10
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0