on year with my baby


Haha jag och älskling blev inte så bra på bilden, så stå ut med att jag överredigerade den !

Idag har jag och älskling ett helt sjukt underbart år tillsammans!! Kan ni fatta, att vi varit tillsammans ett helt år. Tiden har gått så himla snabbt, och fan vad jag älskar min lilla michael. Firade det jätte mysigt idag, först hemma hos han med en liten film så fick han liten present av mig också och sen bjöd han mig på Restaurang Haket. Himla lyckat, blev en superdag hihi. puss!

Kommentarer
Postat av: Michael

Hihi jag älskar dig så mycket din knasboll! :D <3

Sjukt va snabbt det gått! (a så jävla mysig dag! :D <3

2010-06-10 @ 22:19:11
Postat av: Sara ♥

Grattis!! :D♥♥

2010-06-11 @ 18:10:45
URL: http://sarasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0