you can't live with lies all the time


Har inte haft så mycket att göra sen jag kom hem från jobbet, så har läst igenom massa skit från aftonbladet.
Läste att det tydligen är DÅLIGT att använda solkräm för alla kemikalier i solkrämen kan framkalla hudcancer mer. Det är förjävligt. Allt&alla skrämmer bara upp oss mer och mer om hudcancer. eller cancer överhuvudtaget. Man blir ju snart livrädd för solen.
Men sen läste jag lite bra saker också hehe. Du kan till exempel få fin hyfärg och annat bra för huden genom att äta bl.a paprika, tomater, plommon och morötter. Förra året käkade jag tabletter, tror det va' betakaroten. Som gör att pigmenten i kroppen får fart eller något sådant, men kan ju direkt berätta att ät istället morötter. Mycket nyttigare och hälsosammare.. och dessutom billigare!

Nu ska jag snart isäng, ska iväg med mamma och handla midsommarmat tidigt imorgon sen ska vi sola hela dagen lång hihil. pussar!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Nu är svaren på min frågestund besvarade! :)

2010-06-23 @ 22:15:14
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0