ett leende gör susen



Hahahah! hitta bilden på michaels data. snyggare kan man inte bli.
Ska strax iväg och kolla hans match hihi!

Vad händer annars idag? Jo, kanske ut en sväng eller något sådant. Studiedag imorgon, estupendo! Så ska hälsa på min förra klass, och eftersom jag sover hos Michael så blir det lite sovmorgon också, för han börjar tio, estupendo!
Måste dra ner till stan också och kolla vilka converse jag vill ha, ska nämligen få ett par sådana i födelsedagspresent. & det är så svårt för det finns både höga & låga och tunna höga och tunna låga.. jaja får se. chao ♥

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Grattis! Du vann "pinsamaste" sexminnet i min blogg :) Maila adress till [email protected] så skickar jag hem kondomer på posten till dig :) <3

2010-03-14 @ 19:06:10
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0