lite renovering sådär helt plötsligt

ville göra om min blogg och få den lite enklare, så det blev som det blev nu!
har ändå sparat den andra, så byter tillbaks till den senare därför att jag vet jag kommer sakna den hehe :)

imorgon blir det mysmys med michael. Han skulle laga mat till mig, hehe söntos där. Sen ska vi ta oss en titt på "Pojken i randig pyjamas" för att den är så jäkla bra!! annars blir det allmänt mys och kanske dra ut och träffa andra.

& en annan sak mitt i allt det andra, jag är trött som in i helvete efter resan. jo och då passade det så bra att jag var uppe till nu idag också! smart jag är. och har städat typ hela dagen. rätt skönt, därför mitt rum såg INTE bra ut!

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Shit, denna är skitfin!! :D

2010-03-13 @ 14:08:06
URL: http://saik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0