not really myself tonight

Haha, inspekterade min lilla dator lite idag.. så märkte jag att sånt plastskydd fortfarande satt kvar över webbcamen och jag har ändå haft min data ett väldigt bra tag haha. Och plötsligt när jag tog bort det blev camen mycket bättre, så himla typiskt.

Fick lust att skriva massor idag.. Men jag vet att verkligen ingen kommer att läsa det. Your problem, för ibland är det faktiskt skönt att skriva av sig, vare sig någon läser det eller inte! Dock vet jag inte vad jag ska skriva. haha.
Sjukt att det är endast fyra veckor kvar tills sommarlovet och cirka 20 skoldagar.. Sen börjar jag gymnasiet, jag vet liksom inte hur jag ska ta det? Jag menar, det ska ju bli så jävla kul att börja ny skola, komma tillbaka till helsingborg, träffa nya människor osv. Men samtidigt är det ju så jävla sorgligt att man plötsligt ska lämna grundskolan, alla småpluttar hehe. Och alla vänner. Jätte konstig känsla, känns typ som att man ska bli "vuxen" nu. Grundskolan har man gått hela 9 jävla år, och nu ska vi (äntligen) lämna den, börja plugga med det vi vill och ja. Det slog mig för någon dag sen när jag tänkte för mig själv "börja plugga med de man vill", jaha ja, jag valde samhälle. Inte särkilt mycket skillnad, är det egentligen de jag vill fortsätta med? Huh, jag vet i alla fall vad jag vill göra efter gymnasiet! Ta sabbats år (hur det nu stavas) och flytta till Thailand och bli bartender för ett år, hehe. min dröm det. Sen får vi ju se vad det blir av det!
Men nu är klockan mycket,  behöver plugga en del. Försöka ta sig igenom det sista nu, sen är det förståss sommarlov och slut på lilla grundskolan! :D

Kommentarer
Postat av: Michael

Det va väl inte så mycket skrivet? ;)

det med thailand har du dock inte berättat för mig?! ;o <3

2010-05-17 @ 22:21:48
Postat av: Hanna

Lätt blandade känslor inför det!

2010-05-17 @ 22:35:32
URL: http://hrosen.blogg.se/
Postat av: sarastille

känner samma sak jag med! :)

2010-05-17 @ 23:05:17
URL: http://stiille.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Hej, och förlåt för dåligt svar ♥ Kommer igen nu med fototävling och galenskaper under dagen så kika inom. Hoppas du får en fin dag ♥

2010-05-18 @ 11:15:10
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0