we are just wild and free

Direkt efter skolan idag träffade jag josefine, drog in på ebbas fik och snackade lite skvaller tills vi sedan begav oss hem til henne. Suttit och gjort färdigt vår låt och påbörjade även en ny men den glömdes typ bort så får se vad det blir av den haha..

På bussen på vägen hem var jag typ skit trött och precis som alla andra gånger somnade jag, och när jag väl skulle byta buss hade jag somnat och rycktes till av att en tant väckte mig (drömde ngt skit bra, kommer dock inte ihåg vad) Snällt av henne att hon sa till mig, fast jag behövde inte byta buss. Tur. Så sista biten hem satt jag klarvaken och bara stirra ut. bra.

Nu ska jag ta mig en slurk te för har sjukt ont i halsen, sen ska jag nog bädda ner mig i sängen. pussen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv; Göttans! då ses vi då ;)

2010-10-05 @ 21:13:38
URL: http://hrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0