forget that shit 'couse it's just shit



På tiden att jag börjar blogga igen tror jag! För min dåliga uppdatering fick ni dessa ursöta bilderna på min little sister.

Har varit så sinnes skönt med lov, vill verkligen inte tillbaka till skolan!! En veckas lov till hade inte suttit fel, men nä, istället är det skola och en jäkla massa plugg. Fast å andra sidan, snart är det sommaaaaaar, rätt gött ändå.
Annan sak som är rätt gött är att jag typ tar lov typ 1a Juni typ, asså tyyyyp. TYP en månad kvar!!!
Nu blev ni säkert jätte nyfikna varför detta? Jo, jag ska iväg på sån mysig, romantisk resa till Grekland den sjunde och däremellen 1a och 7e juni så har vår skola massa lovdagar. Ja jag vet, helt underbart. Nä det är lugnt, du ska inte va avundsjuk! :)

PÅSK
Hörde precis på radion att det gick en naken påskkärring med blommig hatt, rullator med kvast å fjädrar och systempåse på motorvägen.
Vill du att jag ska hämta dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0