down the road in the sunset sky

Jag och Bella idag i skolan. Söda.

På något sätt känns det jäkligt bra med riktiga lektioner. Typ taggad på att börja plugga och få göra bra ifrån mig. Positivt ändå att det känns så nu haha.

Just för tillfället är jag rätt trött, har yrat runt på väla med älsklinf sen klockan typ halv ett och NU är jag hemma... Väla är sjukt snyggt nu. Känns bara inte som att man är hemma, känns mer som att man typ strossar runt på något köpcenter i Stockholm och sen kommer man in i gamla delen och då blir det värsta mindfuck. Sjukt. Dessutom känns väla mycket mindre (???).

Nu ska jag i alla fall försöka ta en snabb powernap för ska snart iväg igen på födelsedagskalas. Livet är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fin bild!

Skön inställning till skolan, det kan ju underlätta lite :)

2011-08-27 @ 17:20:14
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: emma- Photo and a little bit of hope.

känner också så inför skolan, vilket är skönt! :D

2011-08-28 @ 10:53:22
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0