i want to stay in my own quiet world

Min egen-gjorda nyckelhängare hehe. Från början var det ett halsband som min syster hade gjort men så tyckte jag att det var lite snyggare att sätta på nycklarna. Ganska snyggt faktiskt.

Today: Skolan började på riktigt. Helt okej, vårt torsdags-schema är liksom rätt chill.
Check: Fixat så att jag och Johanna ska testa basket på tisdag hehe.... nervöst!
Tonight: Ta det förjävla lugnt och njuta av att läxorna inte har börjat ännu.
Tomorrow: Typ sola solarium efter att vi slutat TJUGO I ELVA för att min färg.. försvinner.. fläckig.. Sen på 18-årsfest med älskling.

Kommentarer
Postat av: lollol

åh vad smart! :) riktigt snyggt blev det.

söt blogg btw!

2011-08-25 @ 21:10:07
URL: http://lollol.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Riktigt snyggt! :)

Du finner dessa iphonehalsband på iphonehalsband.se

Kram kram :-)

2011-08-26 @ 08:55:02
URL: http://jenana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0