jag hatar när jag inte vet

Fullt upp hela veckan och har varit så jäääkla trött. Död med andra ord. Kort om veckan som gått:

Tisdag: Min första basketträning. Askul och tror jag kommer att fortsätta. Dock var träningen riktigt jobbig men jag älskar det. Hatar när allt ska vara mesigt bara för att man är tjej.

Onsdag: På väla med Johanna och Bella. Beställde glass på Mc Donald's och beställde glass på Pistasia. Så tjocka. Dirr när jag kom hem somnade jag typ en timme, vaknade vid nio och hade massvis att göra så fick tvinga mig själv upp även om jag lika bra hade kunnat sova resterande timmar av natten.

Torsdag: Min andra basketträning. Inte lika roligt, tror det var för att hallen var så jäkla dassig. Annars ett extra plus till efter träningen. Jag och Johanna stod nämligen och väntade på bussen och under tiden spelade vi typ lite basket med varandra. Förbi oss går flera klungor studenter med utklädnan för fest. Så plötsligt kommer två killar (lite berusade) och han ena ber mig passa bollen. Jag satsar för fullt och tänker "nu jävlar ska jag passa riktigt snyggt" så träffar bollen rakt i hans huvud. Nog roligaste på länge. Tur han var berusad annars hade jag skämts.

Fredag: Krök hos Alice, sjuk kväll. Åkte hem med Rasmus och sov där. Bilder: (två bilder tog sån tid att ladda..)

Lördag: Jobbade från halv fem till cirka tio sen dirr hem och somnade så trött jag var.

Söndag: Vaknade ca elva, en minut efter ringer min chef och ber mig komma och jobba. ehe. Så idag har jag jobbat från tolv till typ fem och nu sitter jag här och har inte gjort något vettigt alls. Orkar inte göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0