I don't know if I care anymore


Fick tillbaka min plattång som min kompis haft ett tag, sjukt dålig men eftersom den jag använde innan har gått i sönder så är det ju bättre än ingenting liksom. Har inte plattat håret på nästan två månader och det såg jag till att göra idag, hehe töntig jag är!

Sjukt läskig dröm imorse. Kort bara; mamma ska skjutsa mig till skolan för att jag har försovit mig. Hon kör som en dåre genom hela stan (alltså typ 200 km/h) och jag skriker att polisen kommer stoppa henne medans mitt hjärta bultar av rädsla. Hon svarar att det inte är någon fara och gasar på ännu mer. Då tänker jag för mig själv "äh det är inte så farligt, alla kommer dö någongång i sitt liv, det är ödet. Varför ska jag vara rädd."...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0