if winning isn't everything why do they keep scoring?

Har verkligen inte haft tid att blogga någonting, inte en suttit vid datan en endaste sekund sen i torsdags, sjukt.
I fredags lämnade jag äntligen in mitt VM-arbete. Det var så jäkla skönt. Hade typ gått och lagt mig vid tre någongång dagen innan så när jag kom hem sen i fredags så sov jag typ hela dagen. Vaknade i panik, hade missat min träning och fick skynda mig som fan för skulle på tjejmiddag. Och så får jag inte glömma pizzan i skolan. Nom Nom...


I lördags så hade jag och Johanna bestämt att vi skulle simma på dagen... Dumma som vi är kollade vi aldrig upp tiderna, dem stängde vid 4 och vi kom dit halv 4. Bra där. Så vi stack till Ica och köpte oss lite fika och satte oss i solen ist, sjukt härligt.




Och idag då... Spelade två matcher imorse och nu är jag verkligen helt slut. Tog en liten Powernap innan men hade hellre sovit hela kvällen, måste dock plugga. Säg en helg jag inte pluggat? Är så skoltrött så det inte är sant. Till nästa vecka har vi hur mycket som helst, mest smågrejer iförsig men det gör mig så stressad. Tur man har sina vänner på helgerna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0