do you think about me when you're alone

Va ute och sprang igen, samma runda och den här gången 3 minuter snabbare. Så skönt att jag klarade det igen, är egentligen inget fan av att springa men man uppskattar det sjukt mycket nu när man inte kunnat göra det på över ett halvår.
 
Dåligt humör idag, kan inte plugga, omotiverad. Och jag MÅSTE verkligen plugga, ta del av varje timme jag har över nu för annars är jag så körd. Kommer inte hinna. Och ska på basktcup hela nästa helg så då kommer man verkligen inte hinna. Och så ringde givetvis mitt jobb idag och frågade om jag ville jobba, så förlorar hela denna dagen. Skit bra, verkligen.
 
Tänkte ju inte dra ut denna helgen för att plugga men det är ju egentlign skitsamma då om jag ändå ska jobba. Hatar när saker kommer ivägen när man faktiskt bestämt sig för att göra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0