hon gick med i spelet och hamnade i obalans

Jobbade igår, helt okej! Bra med dricks och sånt där. Ganska trött efteråt men pallade inte dra hem så drog ut en sväng med bella, alicia, amanda och felicia. Det var fett kul att va nykter hehe. (körde). Men föredrar nog att hålla mig på samma nivå om man är ute. haha...
 
Idag tog jag mig en god frukost. Älskar äggmacka så jäkla mycket, det är ju bara SÅ gott. Sen stack jag till träningen, den började 10. Mitt första basketpass!! Eller närmre en riktig träning än vad det varit innan, körde mycket teknik och avslut. Helt underbart. 
 
Har bajsmycket plugg dem kommande veckorna men jag hoppas verkligen ändå att jag kan fortsätta träna såhär bra som jag gjort på sistone. Mår så bra av det och väntar bara på att resultaten ska visa sig på min just nu feta bullmage. JA jag är smal men det betyder inte att jag har snygg och fräsch kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0