beer is cheaper than therapy

Haha pallar inte mig själv. Shasha älsklingar, idag bloggar jag uppe himmlen, är med Gud fast han pallade inte va med på bild :p Blev lite lack på honom först för att han inte kunde ställa upp, men han lovade ett soft liv till mig istället, såååå vi får hoppas på det bästa! 
 
Tränade imorse, gött. Idag kanske vi ska ut på "100 dagish" men är inte jätte taggad, vill bara ta det lugnt några veckor nu. Å ena sidan vill jag bara för att det är en social grej, men å andra sidan vill jag inte för det blir bara massa dricka och sen mår man skit dagen efter. Har testat att vara ute nykter, det funkar... Men alla andra är ju så dräggiga så istället för att tagga till så blir man bara kinkig och less på alla som dansar runt om en och trycker osv. Frågan är hur jag är då haha. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0