Behöver något mer som jag inte vill ha

Haft en massa för mig hela helgen och är helt slut idag. Har kämpat med att försöka hålla uppe ögonen hela dagen och ändå sov jag till typ 4 idag. Inte skönt alls, och nu måste jag ta tag i mitt bajsplugg.
I fredags blev det en tidig morgon och iväg till sjukgymnasten. Gick riktigt bra, höjde flera vikter fast hade ganska ont efteråt men det får jag ta. Vill bara att allt ska bli bra nu.
Direkt efter sjukgymnasten tog jag bussen till Bells så drog vi till Ica och handlade en massa mat tills kvällen. Snacka om vuxenpoäng. 
(DS-BILD, DAMP, RETARD)
Väl hemma så somnade jag med detsamma, var så jäkla trött och vaknade upp lite för sent så att jag fick bråttom in i duschen och tog snabbt bussen till Bella för att hjälpa henne förbereda med maten. Var en sjukt bra kväll faktiskt men kunde inte stanna ute så länge. Tog bussen halv 3 för att jag skulle jobba dagen efter...
Fett random, när jag kommer till Höganäs och ska byta buss till Jonstorpsbussen så har gubben somnat framför ratten, hallå. Kändes som att jag begick självmord när jag steg på bussen, men jag kom hem hel.





Så var det uppstigning HALV NIO på morgonen, stackars mig. Skulle va barnvakt till min lillasyster och mamma var juinte sådär jätte glad. Men jag var faktiskt pigg och det gick jätte bra, var ute och lekte någon timme i snön, hur mysigt som helst hehe och så fick jag dessutom en timmes sömn till när hon skulle sova middag, win.
Mamma kom hem vid 3-tiden och direkt på det så plockade Jossan och Amanda upp mig vid halv 4 för att sticka iväg och hämta en jäkla massa mat i Ängelholm. Jossans pappa hade 50-års fest igår och jag, Jossan och Amanda fick vara lite servetriser osv. Det var as kul, äldre festar fan värre än oss haha. Runt 12-tiden började vi ta oss några glas själva, blev ganska sådär berusad hehe och halv 4 var vi färdigjobbade så jag och Filippa bestämde oss för att ta en liten utgång. Blev inte så mycket till utgång egentligen men vi fick i oss en fet kebab och somnade gott i alla fall hehe. Och idag vill jag gärna plocka ut mina ögon, dem gör ingen nytta alls.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0