Hittade dig under mattan

Helt jäkla slut. Körde två gympass igår och båda passen var armar. Skönt att man kan röra armarna osv. Men nu hoppas jag komma igång med träning på riktigt. Kan inte köra ben så blir lite tråkigt men det funkar att cykla och köra lite lättare saker så det går. 
Sitter just nu i en så jävla skön stol och njuter av att jag är i skolan, pluggar som fan och sånt. Ja vänta. 40 minuter kvar tills det är dags för lunch, aaamaaagaad vad gott. Är sugen på en riktigt fet kebab men såna vänner har inte jag, dem vill bara äta sallad och sånt. Dem tycker säkert att jag är tjock. Det är dem också. Och Bella är cp i huvudet, hon översätter filmtitlar till bajs. "Rallybajset", "Skönheten och Bajset", "Hamilton, inte om det gäller mitt bajs", "Magicbajs". Kul.

Kommentarer
Postat av: Abdullah i rumpan

du e så sjuk snäckan;)

Svar: Du med mitt honungsmarmelad;)
Rebecka Vitesson

2013-02-06 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0