just as cold as ice

Hade ju inte tackat nej till lite sol nu... Har så fruktansvärt mycket ångest sen helgen, min lördag gick ju inte alls riktigt som den skulle. Och det där med att ta hand om sin nya fina iphone höll ju knappt 5 månader, 3e mobilen på 1 år. Fyfan vad lack jag är. Puts väck. Den höll liksom en galen student, den höll ett grisigt Bråvalla och den höll intensivt festande på Kos, men den följde aldrig med hem efter en helt jävla vanlig natt ute i Helsingborg. Hur lack?!? Och har verkligen noll pengar nu så ingen aning hur jag ska göra. Älskade ju verkligen den där telefonen. Mer än vad jag skulle älskat en riktig pojkvän. Okej krydd.
 
Mitt träningspass gick bra idag. Dock blivit lite småsjuk så fick ta det lite lugnt, suger ju en aning. Nu när jag väl kommit igång och vill köra stenhårt. Varför kommer ALLTING i mitt liv just nu så opassande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0