men det känns liksom inte längre

 
Så fucking brun jag va i somras istället. Sexig bild också. Kunde inte bjuda på något vackrare. Njut.
Är så fruktansvärt död nu.. Kommer somna vilken minut som helst. Gick som sagt upp 4 i morse och började jobba klockan 5. Slutade klockan 11, stack och träffade en annan chef, fixade arbetskontrakt och stack hem. Skyndade mig till Malin för lite hejdå-mys för att hon ska till St. Anton nu i 5 månader, skit roligt men fy vad jag kommer sakna henne! Hann dock bara va där i typ 30 minuter sen var jag tvungen till att sticka och hämta Emmy på dagis, lämnade henne hemma och iväg till nästa jobb! Hårt liv! Mitt andra jobb var då första gången på Helsingborgs Arena. Var nog meningen att jag skulle va servitris där men fick jobba i baren, skit kul! Dem tyckte jag va duktig där också hihi så hoppas det blir där framöver! Fick jävla bra med dricks också. Borde satsa på det där med bartenderjobb. Vilket fall som helst så slutade jag 11 och kom hem nu halv 12. Jag är då död. Herrre min skapare. Säger bara... GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Nameish:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0